Jestliže využíváte možnosti letecké dopravy, pak jste jistě už zažili jednu nepříjemnost. Tou je zpožděný let. Důvody, kvůli kterým k tomu dochází, jsou různé. Ty ale cestujícího většinou příliš nezajímají. Spíše uvažuje o tom, jestli příště nevyužít některého jiného dopravního prostředku.
Reklamace zpoždění letu ClaimCloud ale není možné uplatnit v každém případě. Pro získání finanční náhrady je nutné, aby byly splněny dané podmínky.
Parametrů pro zjištění nároků na odškodnění je ale pochopitelně mnohem více. Zaleží také na tom, zda bylo nebo nebylo zpoždění způsobeno okolnostmi, které byly leteckou společností ovlivnitelné. Kombinací všech faktorů se teprve dá určit, v jaké výši (a jestli vůbec) vám náleží kompenzace.
Je zřejmé, že letecká společnost bude přebírat zodpovědnost pouze za situace, které mohla určitým způsobem ovlivnit. Pokud jim nemohla předejít, pak není povinna vyplácet kompenzace. Mimořádnou situací je míněno například špatné počasí, přírodní katastrofa anebo ohrožení bezpečnosti pasažérů.