Všichni podnikatelé by měli vědět, že základem dobrého podniku je samozřejmě kvalitní a spolehlivý personál. Takový, který lidem návštěvu zpříjemní v každém ohledu a oni se poté budou na oplátku velice rádi vracet. Toto je však také nejčastěji kámen úrazu většiny zkrachovalých restaurací a kaváren. Ono totiž najít spolehlivé lidi, se zájmem pro věc a pro to si něco vydělat, není v dnešní době vůbec lehké. Nejlepší a nejflexibilnější bývají mladí studenti. Tam je však také občas problém s jejich spolehlivostí, a hlavně vám brzy odejdou na vysokou školu a podobně, neboť jejich život je teprve na samém začátku a oni potřebují ve světě zjistit, co vlastně chtějí dělat a jakými lidmi se chtějí stát.
Co ale dělá také dobrý podnik dobrým podnikem jsou kvalitní suroviny a nápoje. Neunáhlujte se k nakupování náhražek a nekvalitních značek jen kvůli nižší ceně. Když jde člověk na jídlo někam „ven“, tak si ho chce užít a chce, aby to bylo něco neobvyklého, něco, co si doma sám neudělá. V Čechách by se dalo tak trochu říct, že základem je dobré pivo a je tomu možná opravdu tak. Spokojený host se rovná dobrý host a když ta láska prochází žaludkem a Češi jsou proslulí svou láskou k pivu, tak pak už není opravdu co dodávat. Restaurace, u níž se potenciální zákazníci mohou dočíst levné pivo Praha Pivotoc přiláká opravdu velké množství studentů. Otázkou je také, jestli to pivo bude i kvalitní, když je levné, ale to už je čistě na vás, pro jakou značku a dodavatele se rozhodnete. Hezkým dojmem samozřejmě působí soukromé pivovary a třeba i nějaké speciály. Ty jsou mnohdy oblíbené u žen, které rády zkoušejí něco nového. Muži si spíše potrpí na tu klasiku jako je „jedenáctka“ a „dvanáctka“. Každopádně https://slovniky.lingea.cz/anglicko-cesky/ka%25C5%25BEdop%25C3%25A1dn%25C4%259B pivo je v naší společnosti tak trochu základ správné hospody či restauraci a vždycky tomu asi tak bylo. Nějaké věci se mění a nějaké naopak zůstávají.